چگونه بگویم که تلخم ...؟!

شعر فارسی- دل نوشته هایی ساده

چگونه بگویم که تلخم ...؟!

شعر فارسی- دل نوشته هایی ساده

مسافر من

نمی دانم بی من کوچه گرد غربت کدام سرزمین ِ بی رویا بودی..

روز ها چشم به راه بودم ...

تنها یک آه کافیست برای فریاد نام تو...

                                                      -آه...!-

بویت را باد آورد و بعد نگاهت را و تنت را گرم و عریان...

                                                           پیراهنت من بودم....

***

دوستت دارم؛ این واژه ی مانده در چاه سکوت و انتظار....

بغضی که ماه ها ست بر گلو چنگ می زد

صدایی که از  من تا تو روزها و ماه ها شاید قرن ها در راه بود

                                                         در راه،در راه و همچنان در راه...

خسته بود -هست!- اما مصمم!


و آخر روح تو را پیدا کرد،سرگردان کدام دیار بودی و حیران کدام خیال و آشفته ی کدام نقطه ی مشکی؟!

نگاه کن من اینجا هستم کنار هر تپش قلبِ بی قرارت...

تو را پیدا کرد و بوسید مثل مادری دور مانده از فرزند!مثل جانی دور مانده از جانان...

و آمدی...

 عاقبت آمدی تنگ در آغوشم...!

                                           چه خوب شد که صدایم شنیدی...!

***

صدایی که از  من تا تو

                      از من تا تو...

                              از من تا تو...

روزها و هفته ها و ماه ها و شاید قرن ها در راه بوده و باشد

!!! Can you hear me


***

آمدی یا این خیال کودکانه من است که تو را دیده و در آغوش گرفته؟!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
mehran شنبه 9 آذر 1392 ساعت 11:03

dadash behet eftekhar mikone.

مرسی داداشی...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.